Berszerzési munkatárs

BESZERZÉSI MUNKATÁRS 

 

Az új kollégánk feladati elsősorban:
 A beszerzési folyamatok kialakítása, koordinálása, optimalizálása
 Beszerzési folyamatok önálló működtetése
 Szoros együttműködés a beszerzéshez kapcsolódó társterületekkel
 Kapcsolattartás a hazai és külföldi beszállítókkal
 Új beszállítók felkutatása, a rendelt anyag minőségének, mennyiségének, árának ellenőrzése
 A versenytársak kínálatának figyelemmel kísérése
 Éves ártárgyalások lebonyolítása, szerződések előkészítése/kezelése
 Ajánlatkérések elkészítése, nyomon követése,
 Ártükrök összeállítása, jóváhagyatása
 Megrendelések és visszaigazolások rögzítése
 Ütemtervi módosulások kezelése a beszerzési folyamat során
 Beszerzéssel kapcsolatos teljeskörű adminisztráció
 Nyilvántartások vezetése, statisztikák, riportok készítése
 Árubeérkezések ellenőrzése, rendelési dokumentáció kezelés
 Utánrendelések, lehívások lebonyolítása
 Készletgazdálkodás optimalizálása és felügyelete
 Nyilvántartások vezetése, statisztikák, riportok készítése vezetőség felé
 Kimutatások készítése kontrolling részlegnek
 Közúti fuvar szervezése - EKÁER szám igénylése

Amit kínálunk:
 versenyképes jövedelem
 családias hangulat
 heti 40 órás munkaviszony hétfőtől péntekig
 fejlődési lehetőség

Elvárások
 Minimum középfokú végzettség
 Beszerzési vagy ügyfélkapcsolati tapasztalat minimum 3-5 év
 Műszaki, gazdasági és jogi (szerződésekre vonatkozó) tapasztalat
 Önálló, pontos, gyors, igényes munkavégzés
 Magasfokú problémamegoldó képesség
 Angol és/vagy Német nyelvtudás előnyt jelent
 Microsoft Office programok felhasználói szintű alkalmazása (Excel, Word, Outlook)
valamint a Revolution IPP, Mfiles ismerete.
Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezni fényképes önéletrajz megküldésével lehet. Kérem motivációs levelében jelölje
meg bérigényének nagyságrendjét is. Várjuk jelentkezésétkarrier@sivagroup.hu